Music Communicate: Kapitel 21.

Jag vaknade till av solljuset som sken rakt in på mig genom fönstret, och det gjorde att jag fick kisa för att se något. Jag scannade omgivningen med blicken innan det gick upp för mig vart jag befann mig och varför jag var där. Jag var i Harry's hotellrum, inte i mitt, och vi hade ...ha..umm..varit intima.
Jag vände mig om till andra sidan av sängen, men där låg ingen Harry, men en av hans t-shirtar låg på sängkanten så jag slängde på mig den. Ljud som lät som rinnande vatten kom ifrån badrummet så jag antog att han bara gått för att ta en dusch. Jag satte mig i skräddarställning på sängkanten och lät tankarna flöda. Plötsligt öppnades badrumsdörren och Harry kom ut med endast en vit handduk runt höfterna. Våra blickar möttes och ett flin spred sig på hans läppar när han såg mig.

-"Well well, goodmorning sunshine"

-"Will you cover up, please?" småskrattade jag och skämtsamt täckte mina ögon med mina händer. Han gick fram till mig, böjde sig emot mig och flinade.

-"No" sa han med dov röst "but I can take it off"

-"No thank you"

-"Awe come on, like you haven't seen me naked before"

-"Oh I know I have..and it wasn't the best I've seen.." retades jag.

Harry flämtade med flit och började kittla mig så jag föll bakåt och brast ut i gapskratt.

-"Aaaaaaaahh Harry stop!!"

-"Never!" skrattade han och la sig ner över mig.

-"HAHAHAHA nooo!!"

-"Take it back!"

-"N.E.V.E.R!"

-"I said TAKE IT BACK!"

I denna stund tjöt vi båda av skratt.

-"F--FINE! I TAKE IT BACK STOP STOP STOP PLEASE!!" tjöt jag av skrattattacker och Harry gav upp kittlandet. Han tittade mig djupt in i ögonen och kysste mig plötsligt passionerat. Våra tungor brottades en stund innan vi var tvungna att få luft.

-"Do you wanna do something with me today?" frågade Harry och tittade vänligt på mig.

-"Ooooo like a date?"

-"Hahah yeah I guess"

-"Sure, like what?" log jag och började pilla med hans hår.

-"Something fun"

-"Haha okay, what's fun?"

-"I heard there's a game on the baseball court today..wanna go watch?" frågade han och burrade ner sitt ansikte i min axel.

-"Yeah sure"

Han gav en kyss på halsen och ställde sig upp igen för att ta på sig kläder. Jag gjorde detsamma och kort därefter var vi påväg till basebollarenan.

-------------------------------------------------------------------

Förlåt förlåt förlåt att jag inte skrivit på länge och att ni kanske måste läsa om lite för att komma ihåg vad den handlade om. Men nuuuuuuuu är jag tillbaka! I love yooou.< 3

--------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback